Stel jullie voor - een klant van jullie zit op een feestje en is zó enthousiast over zijn ervaring bij jullie organisatie, dat hij vol lof over jullie spreekt tegen vrienden en familie. Mooi scenario, toch?
Slim ook. Want als elke klant een ambassadeur wordt, zorgt dit ervoor dat positieve mond-tot-mondreclame als een lopend vuurtje gaat lopen. En de kans groter wordt dat zijn vrienden en familie straks óók klant worden.
Zo kan elke bestaande klant zorgen voor nieuwe klanten. Puur omdat die zo enthousiast en tevreden over jullie is.
Maar wat vraagt dit van jullie? Wat is er binnen jullie organisatie nodig om elke klant een 5 sterren-gevoel te geven, om naadloos in te leren spelen op de wensen en behoeften van de klant, om de klant écht te zien en oprechte aandacht te geven?
Jullie willen jullie medewerkers die hospitality mindset eigen laten maken. En wij helpen jullie daar graag bij.
Voor wie?
Als jullie als organisatie met klanten werken en jullie graag willen leren hoe jullie medewerkers op een nog veel klantgerichtere manier met klanten kunnen omgaan.