Lieven de Key

Nieuwe klantbeloftes in de praktijk brengen

Medewerkers in staat stellen de dienstverlening te optimaliseren door het kennen en waarmaken van de nieuwe klantbeloftes
“We zijn bewuster geworden van onze dienstverlening en hebben ons nieuwe skills eigen gemaakt, wat helpt om deze stap voor stap te verbeteren”
Leonie Eshuis
-
Medewerker Organisatieontwikkeling
Groeiambitie

‘Hoe zorgen we ervoor dat onze medewerkers onze klantbeloftes kennen en kunnen waarmaken, zodat onze huurders maximaal tevreden zijn?’

Lieven de Key bepaalde, samen met haar huurders, nieuwe beloften die ze de klant wilden maken. Dit vanuit de intentie om huurders zo tevreden mogelijk te maken. Medewerkers van Lieven de Key moesten deze nieuwe klantbeloftes alleen nog leren kennen én succesvol waar zien te maken.

No items found.

Onze oplossing

We ontwikkelden samen met Lieven de Key een opleidingsprogramma op maat, dat bestond uit diverse trainingen, intervisie en oefenlabs. Hierbij gaven we de klantbeloftes steeds meer lading.

Door een combinatie aan te bieden van leren, ervaring opdoen, reflecteren en nieuw gedrag diepgaand eigen maken, zorgden we er bovendien voor dat het nieuwe gedrag van medewerkers direct in de praktijk kon verankeren.

Naast het richten op de nieuwe klantbeloftes, hebben we als opleidingspartner bij De Key hier bovenop ook nog diverse andere opleidingsprogramma’s aangeboden. Aan de hand van diverse thema’s helpen we de medewerkers - en daarmee de organisatiedoelen - van Lieven de Key zo optimaal groeien.

“Onze mensen waren na dit opleidingsprogramma enthousiast om aan de slag te gaan met de klantbeloftes. Ik heb ook genoten van de samenwerking met Interactie en van het enthousiasme, de oprechte motivatie, de interactie, afwisseling en verfrissing. Onze samenwerking heeft ons geholpen onze dienstverlening stap voor stap te verbeteren”
"Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn."
Leonie Eshuis
-
Medewerker Organisatieontwikkeling
Benjamin Franklin

Jouw eigen vraag oplossen?

Onze groei-experts denken graag met je mee, in hoe wij jouw mensen het beste kunnen laten groeien én hoe we je daarmee kunnen helpen de doelen van jouw organisatie te behalen.