Aareon

Optimale people skills - ook online

Beter inspelen op de behoefte van de klant - ook bij remote werken
“Onze consultants zijn nu veel beter in staat onze klanten online optimaal te bedienen”
Jarno Kroezen
-
Directeur Wonen
Groeiambitie

‘Hoe kunnen we online zo goed mogelijk inspelen op vragen van de klant, zodat ze ons maximaal vertrouwen?’

De consultants van Aareon vinden het belangrijk om hun klanten zo goed mogelijk te bedienen. Remote werken grijpen ze aan als een kans om nog beter in te spelen op de behoeften van klanten. Voor ons een mooie uitdaging om de people skills van de consultants naar een hoger ‘online’ niveau te tillen.

No items found.

Onze oplossing

We ontwikkelden een veelzijdig opleidingsprogramma, dat we naadloos aansloten op de organisatiedoelen én de behoefte van consultants.

In dit opleidingsprogramma focusten we ons op thema’s als:

  • Online meetings strak organiseren en faciliteren
  • Maximaal klantvertrouwen opbouwen
  • Klantcontact versterken
  • People skills online naar een hoger niveau brengen
“Door goed te luisteren naar de behoefte vanuit het management en de consultants van Aareon is Interactie erin geslaagd voor Aareon waardevol en bovendien een praktijkgericht opleidingsprogramma te verzorgen.”
"Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn."
Jarno Kroezen
-
Directeur Wonen
Benjamin Franklin

Jouw eigen vraag oplossen?

Onze groei-experts denken graag met je mee, in hoe wij jouw mensen het beste kunnen laten groeien én hoe we je daarmee kunnen helpen de doelen van jouw organisatie te behalen.